نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2265
-
الف
+

کدام پارچه «علیرضا قربانی» آوازخوان ایرانی برنده جایزه جهانی شد؟

پارچه «رؤیا» با نام لاتین «ال‌سوینیو» با صدای «علیرضا قربانی» برنده مدال برنز جایزه موسیقی جهانی سال ۲۰۱۹ شد.

به گزارش آی فیلم 2، پارچه «رؤیا» با نام لاتین «ال‌سوینیو» از آلبوم «صداها و پل‌ها» با صدای «علیرضا قربانی» آوازخوان تیتراژهای به یاد ماندنی سریال های «مدار صفر درجه»، «شب دهم» و «کیف انگلیسی» برنده مدال برنز جایزه موسیقی جهانی سال ۲۰۱۹ شد.

پارچه «رویا» به آهنگسازی «احسان مطوری» و آوازخوانی «علیرضا قربانی» و «سولانژ مردینیان» در ماه اسد گذشته منتشر شد.

آلبوم «صداها و پل‌رها» به زبان فارسی و چند زبان دیگر با همکاری «ساندیپ داس»، «علی منتظری»، «مایک بلاک»، «سیلیا وود اسمیت»، «کورش بابایی»، «علی جعفری پویان»، «همایون نصیری» و دیگر موزیسین‌های ایرانی و خارجی در دست تولید است.

علیرضا قربانی

 تا به حال فقط این آهنگ از آلبوم ذکر شده منتشر شده است و توانسته در قسمت موسیقی جهانی و زیر نظر داوران معتبری مثل «چارلز دیوید دنلر» حائز این رتبه در مسابقه شود.

«علیرضا قربانی» متولد ۱۵ دلو (بهمن) ۱۳۵۰ در تهران، آوازخوان موسیقی سنتی ایرانی است.

علیرضا قربانی

وی فعالیت حرفوی خود را به عنوان آوازخوان موسیقی ایرانی از اواسط دهه ۷۰ آغاز کرد و در سال ۱۳۷۷ پس از شروع فعالیت رسمی ارکستر موسیقی ملی ایران به رهبری استاد «فرهاد فخرالدینی»، همکاری خود را به عنوان خواننده ثابت ارکستر ملی ایران آغاز کرد.

علیرضا قربانی تاکنون در بسیاری از فستیوال های مهم موسیقی در نقاط مختلف دنیا به اجرای برنامه پرداخته است که حاصل برخی از این اجراها به صورت سی دی در اروپا انتشار یافته است.

درپیوند با این خبر بخوانید:

موسیقی پایانی سریال «مدار صفر درجه» با صدای «علیرضا قربانی»

نظر علیرضا قربانی درباره ترانه سریال «شب دهم»

ف ا/ ب م

نظر شما
ارسال نظر